dilluns, 11 de setembre de 2017

Morts prescindibles

No tinc gaire per afegir a tot el que ja vinc dient, si no és que aquesta sèrie va a més. Tot l'univers Bergman va creixent de manera que és impossible per a mi, ara per ara, pensar en abandonar el món d'aquest personatge. I sort, perquè ara que buscava la quarta entrega he vist que surt el dia 13!!!

És possible llegir aquest llibre independentment de la resta? Sí, és possible. Us ho recomano? No, gens. Perquè si bé torna a ser un cas per resoldre (sis cossos que apareixen enterrats sota la neu dalt de tot de les muntanyes del Jamtland), en aquesta entrega, la investigació passa a un discret segon pla per deixar el protagonisme a la vida dels integrants de l'equip del Riskmord i, arribats a aquest punt, sense les dues entregues anteriors, us faltaria historial per seguir-ho.

No n'he sentit a parlar gens, del Sebastian Bergman, i com més llegeixo, més sorprenent em sembla. Hauria de tenir exèrcits de lectors entregats que en fessin apologia, així potser jo me n'hagués assabentat abans. Els camins de la lectura resulten de vegades incomprensibles, com els de la democràcia, oi?

2 comentaris:

  1. Estic enganxadíssima a aquesta serie. Ara he acabat aquest i estic desitjant llegir el que s'acaba de publicar. Mol d'acord amb tu.
    Em quedo per aquí. Ens llegim ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'alegra anar sentint d'altres lectors que també estan enganxats! Pensava que era un bitxo raro! Gràcies! ;)

      Elimina