diumenge, 27 de desembre de 2009

Nèmesi


D'acord, vaig dir que li donaria un descans al Jo Nesbo abans de posar-me amb un altre llibre seu...però em vaig acabar l'anterior, aquest estava damunt la tauleta de nit...i, mira, coses que passen.
Partim de la base de que no és un Wallander, ja us ho vaig dir, però per ser sincera, aquest sí que m'ha tingut pendent de l'argument per una senzilla raó: perquè l'he pogut seguir, cosa que no em va passar amb l'anterior, que em vaig perdre de seguida.
Espero que un dels nous personatges que apareix, tingui continuïtat ja que, a més que he trobat que hi ha coses pendents de descobrir, trobo que és un personatge ben fet. Crec que serà dels autors que vindrà amb mí de vacances: lectures entretingudes que no s'acaben fins ben bé la darrera pàgina i que són fàcils de llegir.










El llibre és:

Nesbo, Jo. Nèmesi. Tr. Laia Font. Barcelona, Proa, 2009. 495 p. ISBN 978-84-8437-734-4

2 comentaris:

  1. No n'he llegit cap, potser me animo,,, però tinc una llista de pendents tant llarga

    ResponElimina
  2. Buff...no me'n parlis, de llistes llargues, Mireia, que jo no sé què fer-ne de la meva! ;-)

    ResponElimina